Jäseninfo

Jos työskentelet Helsingin lastensuojelussa on yhdistyksesi JHL 023!

Hei 023:n jäsen,

Ohessa tiedoksi tälle keväälle suunniteltujen tapahtumien päivämäärät. Laitamme näistä myöhemmin tarkemmin tietoa, mutta jo nyt huomioitavaksi kalenteria varten. Meillä on aloittanut tammikuussa uusi luottamusmies Sirpa ja varaluottamusmies Jukka. Sirpa toimii myös lastensuojelun johtoryhmässä henkilöstön varaedustajana. Kesäkuulle on suunnitteilla JHL:n lastensuojlun opintopäivät. Opintopäiville osallistumista on mahdollisuus kysyä työnantajalta "koulutuspäivinä".

Maanantaina 7.2. alkaa JHL:n edustajistovaalien äänestys. Äänestää voit postitse tai sähköisesti. Edustajisto käyttää liiton ylintä päätäntävaltaa, joten vaikuta ja käytä äänesi!

Toivottavasti tapaamme yhdistyksemme tapahtumissa!

Hallituksen puolesta,
Tanja

Kalenteriin merkattavaksi kevään osalta
(tarkempaa tietoa lähetämme myöhemmin)

31.3. klo 17 Jäsenilta – Mitä meille kuuluu nyt? (järjestetään Pakintalolla)

27.4. klo 17 Yhdistyksen kevätkokous (järjestetään Torkkelinkadulla)

7 -8.6. Valtakunnalliset lastensuojelun opintopäivät (järjestetään JHL-talolla)

JHL 023:n luottamusmiehet

Helsingin sosiaali- ja terveysviraston JHL:n luottamusmies

Sirpa Torvinen, vastuualueena lastensuojelu

Luottamusmiespäivä on maanantai ja tavoitat hänet sähköpostitse tai puhelimitse
sirpa.torvinen@hel.fi puh. 09 310 46696 ja 040 6374675

Helsingin sosiaali- ja terveysviraston JHL:n varaluottamusmies

Jukka Laurén, vastuualueena lastensuojelu

Jukan sijaistaessa Sirpaa on hänen päivystyspäivänsä perjantai, tavoitat hänet sähköpostitse jukka.lauren@hel.fi tai numerosta 09 310 46696 ja 040 6374675

Mikäli haluat tavata luottamusmiestäsi henkilökohtaisesti, sovi asia hänen kanssaan etukäteen puhelimitse.

HUOM! Helmikuun 2022 loppuun asti parillisina viikkoina Sirpa toimii luottamusmiehenä ja parittomina viikkoina häntä sijaistaa Jukka

JHL:N EDUSTAJISTOVAALIT ALKAVAT 7.2.

Äänestysaika ja äänioikeus
• Sähköinen äänestys: 7.2.–1.3. kello 12.
• Postiäänestys: äänestyskuori jätettävä postiin viimeistään perjantaina 18. helmikuuta.
• Saat äänestää JHL:n vaaleissa, jos olet liittynyt jäseneksi viimeistään 31.10.2021. Myös eläkeläisjäsenet saavat äänestää.
• Äänestät siinä vaalipiirissä, joka on oman JHL-jäsenyhdistyksesi kotipaikka. Yhdistys 023:n kotipaikka on Helsinki eli vaalipiiri on Etelä -Suomi

JHL:n vaalikone aukeaa 7.2. ja sinne pääsee oheisen linkin tai JHL:n sivujen kautta: https://jhl.editaprima.fi/vaalikone/

Yhdistys jakaa edustajistovaaleissa äänestäneiden jäsentensä osalta 5 Kajon Pack a bag reppua. Tämän lisäksi JHL arpoo kaikkien äänestäjien kesken 5x1000€ lahjakorttia sekä 3 sähköpyörää. JHL pitää vaalisalaisuudesta huolta, eikä annettua ääntä ei voi yhdistää äänestäjään. Vaalin teknisestä toteutuksesta, ääntenlaskennasta ja arvonnasta vastaa ulkopuolinen, auktorisoitu vaalitoteuttaja, eikä liiton henkilöstö käsittele äänestyslipukkeita tai ääniä millään tavalla.

JHL:n jäseneksi voi liittyä:

JHL:n liiton ja työttömyyskassan jäsenmaksu on 1.38 % bruttotuloista ennen veroja. Palkanlaskijan voi valtakirjalla valtuuttaa maksamaan jäsenmaksun suoraan palkasta tai jäsenmaksun voi maksaa itse.

Liiton toimittamissa jäsenhakemuskaavakkeissa on mukana valtakirja, joka toimitetaan palkanlaskijalle

Jäsenasioita on helppo hoitaa kirjautumalla JHL:n sivuilta löytyvään sähköiseen Jäsenpalveluun 24h. Kirjautuminen tapahtuu etusivulta käyttäen jäsenkortista löytyvää jäsennumeroa; salasanana ensimmäisellä kerralla toimii jäsenen henkilötunnus. Sähköisessä palvelussa voit esimerkiksi päivittää yhteystietosi, tilata uuden jäsenkortin, ilmoittautua liiton kursseille sekä tarkistaa ja maksaa jäsenmaksun ja ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta.

Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä yhdistyksen jäsenasiainhoitajaan jaana.jhl23@gmail.com

Jäsenasioissa sinua opastaa myös liiton jäsenyksikön palvelunumero p. 010 7703 430 ma - to klo 9 - 13.30.

Tietoa JHL:n jäseneduista löydät JHL:n nettisivuilta, tästä.