Päivitä omat jäsentietosi

Klikkaa tästä kirjautumaan JHL:n jäsensivuille

Huolehdithan, että omat tietosi ovat ajantasalla. Etenkin sähköposti ja työnantajatiedot, vain siten voit varmistaa ajankohtaisen tiedon saamisen!  Omat tiedot on helppo käydä tarkistamassa ja päivittämässä JHL:n jäsensivuilla, jäsenkortin numero toimii tunnuksena sivuille.

ONKO SINULLA ONGELMIA KIRJAUTUA JHL:N OMILLE SIVUILLE?

Jos kirjautuminen ei onnistu tulee sinun pyytää uusi salasana

Salasanan voi tilata kirjautumisikkunan kohdasta ”Salasanaongelmissa, tai jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä” .

Saatuasi uuden salasanan:

Kirjaudu tällä kertaa kirjautumisikkunan kohdasta Jäsenpalvelu24h, jatkossa voit kirjautua myös muista kohdin.

Ohjelma pakottaa vaihtamaan salasanan itse keksimääsi (annetaan kahteen kertaan) heti kun olet meiltä tulleen salasanan antanut.

Ennen uutta kirjautumista, selaimen selaushistoria kannattaa poistaa tai kirjautua kokonaan toisella selaimella millä aiemmin yritit.