Kevätkokous 22.4.2020 klo 17

Kokouskutsu

Tervetuloa JHL023 kevätkokoukseen

Kevätkokous pidetään 22.4.2020

klo 17-18.30 osoitteessa Torkkelinkatu 2 A (JHL 872:sen toimisto)

terveisin JHL023:n hallitus

Kokouksen jälkeen mahdollisuus lähteä Ryhmäteatterin klo 19 näytökseen

”Usko, toivo ja huijaus – eli kuinka köyhää käytetään

Teatteriin on varattu rajallinen määrä lippuja, joten ilmoittauduthan osoitteeseen iina.jhl023@gmail.com , ilmoittautuminen viimeistään 19.3.2020

Teatterin omavastuu 10 €, joka maksetaan yhdistyksen tilille.

(ilmoittauduthan ensin ja maksat vasta vahvistuksen jälkeen)

Yhdistyksen tilinumero: Danske Bank FI69 8000 1801 3500 50

Veera Tyhtilä:
Usko, toivo, huijaus - eli kuinka köyhää käytetään

Työttömyyden yllättämä pariskunta turvautuu digitaaliguruun, joka johtaa heitä henkilökohtaisen kasvun ytimeen ja luo aivan uudenlaisia mahdollisuuksia saavuttaa mainetta ja rikkauksia. Ei nimittäin tarvitse tyytyä vähään ja tavalliseen, jos hallitsee Vaikuttamisen Keinot. Pariskunnan ammattitaito ja muut tottumukset menevät uusiksi, kun he opettelevat selviytymisen lainalaisuuksia huomiotalouden maailmassa, jossa tärkeintä on kyky johtaa kollektiivista mieltä.

Elämme aikakautta, jolla ihmisten tahdoista, tarpeista ja haluista kisaavat monet manipulaation mestarit markkinoijista poliitikkoihin ja mediasta somevaikuttajiin. Usko, toivo, huijaus on näytelmä pelikentistä, joiden valuuttaa ovat ihmisten arimmat toiveet ja pelot.

Näytelmän nimi perustuu psykiatri Hannu Lauerman samannimiseen kirjaan.

Ohjaus Juha Kukkonen
Rooleissa Minna Suuronen, Robin Svartström, Santtu Karvonen ja Jutta Järvinen (TeaK).
Lavastus Janne Siltavuori
Valo- ja videosuunnittelu Ville Mäkelä