Ay-väen rauhanpäivät Lahdessa 14-15.1.2017

Yhteiskunnallinen ilmapiiri ay-liikkeen haasteena. Keskustelemassa Superin puheenjohtaja Silja Paavola,JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine, SEL:n puheenjohtaja Veli-Matti Kuntonen, Tehyn puheenjohtaja Rauno Vesivalo ja Rakennusliiton tiedotuspäällikkö Heikki Korhonen. Puhetta johtaa JHL:n aluepäällikkö Hannu Repo.
Paikallisista järjestelijöistä Anja Sagulin, Työpaikkojen rauhantoimikunnan puheenjohtajaksi valittu Tanja Pelttari ja varapuheenjohtajaksi valittu Keijo Hiltunen, toimikunnasta pois jäävä pitkäaikainen jäsen Eila Pelttari sekä taustalla Rauhanpuolustajien toiminnanjohtaja Teemu Matinpuro (kuva: Toivo Koivisto)
Suomen Rauhanpuolustajien puheenjohtaja Markku Kangaspuro luennoi Itämeren turvallisuuspoliittisesta tilanteesta

AY-väen rauhanpäivät Lahdessa 14-15.1.2017

Helsingin lastensuojelijat JHL 023 tukee jäseniään osallistumaan Ay-väen rauhanpäiville Lahteen 14-15.1.2017. Jäsenen omavastuu seminaarista on 65€ ja se maksetaan yhdistyksen tilille. Ilmoittauduttuasi seminaariin lähetäthän siitä tiedon myös yhdistykselle tanja.jhl23@pp.inet.fi

lmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ohessa linkki tapahtuman nettisivuille sekä ilmoittautumiseen.

Ay-väen rauhanpäivät Lahdessa 14-15.1.2017

Seuraavat ay-väen rauhanpäivät järjestetään tammikuussa 2018 Helsingissä!