Tietoa lakkoavustuksen hakemisesta kevät 2022

16.5.2022: Tietoa koskien haettuja lakkoavustuksia

JHL:n järjestelmässä ollut vikatila koskien lakkoavustusten käsittelyä on nyt korjattu. Tähän mennessä yhdistykselle tulleet lakkoavustushakemukset on nyt tarkastettu ja hyväksytty. Hyväksytyt hakemukset lähtevät maksuun liiton maksupäivien mukaan.

Jos et ole vielä hakenut lakkoavustusta, haethan pian ja jos olet uusi jäsen, huolehdithan että ensimmäinen jäsenmaksu on maksettu ennenkuin haet lakkoavustusta.

13.5.2022: Tietoa koskien haettuja lakkoavustuksia!

Yhdistyksen aloittaessa lakkoavustusten käsittelyn huomattiin, että JHL:n järjestelmässä on jonkinlainen vikatila. Olemme olleet yhteydessä Etelä-Suomen aluetoimistoon ja saaneet ohjeen, ettei yhdistyksen saamia avustushakemuksia tule käsitellä ennen vian korjaamista. Vikatilanne koskee muutamia yhdistyksiä. Saamme tiedon aluetoimistolta, kun hakemuksia voidaan aloittaa käsittelemään ja pyrimme tämän jälkeen osaltamme käsittelyn mahdollisimman pikaisesti hoitamaan.