JHL - nuorten huippupäivä 21.5.2016

JHL-nuorten Huippupäivä 21.5.2016

Tervetuloa Pääkaupunkiseudun JHL-nuorten järjestämään Huippupäivään 21.5.2016 Espoon Huippu seikkailupuistoon. Aloitamme klo 12 taituroinnin köysiradalla yläilmoissa samalla leikkimieleisesti joukkueittain kilpaillen. Yhdistyksesi maksaa osallistumisesi, joten kuluja ei sinulle tule. Illalla suoritamme palkintojen jaon ja pohdimme millainen on huippu yhdistys, nyt saa siis puhua suun puhtaaksi.

Päivän ohjelma! (alustava)

Klo 11.40 Saapuminen seikkailupuistoon Leppävaaran urheilupuistossa.

Klo 12.00 Seikkailu alkaa

Klo 15.00 Siirtyminen ravintolaan (paikka varmistuu myöhemmin)

Klo 16.30 Palkintogaala ja  yhdistysten tapaaminen

Ilmoittautumiset tanja.jhl23@pp.inet.fi 10.5. mennessä.

Lisätietoja:

Pääkaupunkiseudun JHL-Nuoret

Joni Turunen                                    jonituru@outlook.com                                            puh: 0505742672

Aluetoimitsija

Santeri Halttunen                       santeri.halttunen@jhl.fi        puh: 050 4455310

Seikkailupuiston voit tutustua osoitteessa www.seikkailupuistohuippu.fi

Löydät meidät myös Facebookista Pääkaupunkiseudun JHL-nuoret