Matka Sortavalaan, Laatokan Valamoon ja Käkisälmeen 08/2019

Yhdistys JHL ry. 872 järjestää matkan Sortavalaan, Laatokan Valamoon ja

Käkisalmeen 22. - 25.8.2019

Hinta 490 euroa/hlö, kahden hengen huoneessa.

Yhden hengen huoneen lisämaksu 145 euroa/hlö. Mukaan mahtuu 48 nopeinta.

(Hintaan sisältyy majoitus jaetussa 2hh tai 1hh aamiaisella (Sortavalassa 2 yötä ja Käkisalmessa 1 yö), ruokailut majoitushotellissa, matkaruokailu menomatkalla, lounaan Pyöreässä Tornissa, bussikuljetuksen meno-paluu, kiertoajelun Sortavalassa, laivaliput Valamoon, lounas Valamossa, munkkien kuoron esityksen, Käkisalmen kiertoajelun + Linna, oppaan palvelut, ryhmäviisumin)

Sitovat ilmoittautumiset kotisivujen kautta 17.5.2019 mennessä https://os872.jhlyhdistys.fi/

Lähtijöille annetaan tarkemmat ohjeet viisumia varten. Passi pitää olla voimassa 6 kuukautta matkan jälkeen! Huolehdi myös matkavakuutus peruutusturvalla voimaan!

Matkan ennakkomaksu on 150 euroa/hlö. Ennakkomaksu tulee olla maksettu 17.5.2019 mennessä. Loppumaksu tulee olla maksettu 30.6.2019 mennessä

Maksut JHL yhdistys 872 OP tilille FI30 5723 0220 5659 28

viestikenttään: oma nimesi sekä Sortavala / ja mahdollinen avecin nimi

Ilmoittautumiset yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin on aina sitovia, joten omavastuuosuus tulee suorittaa määräpäivään mennessä. Ilmoittautumisen voi perua ilmoittautumisajan puitteissa kuluitta.

22.8. lähtö kello 7:00 Mikonkadun turistibussipysäkiltä kohti Värtsilää, matkalla pidämme ruokailutauon ja jatkamme Suomen ja Venäjän tulliin Niiralan raja-asemalle josta on rajan ylitys. Matka jatkuu Sortavalaan, majoitumme hotelli Kaunis 2hh, hotellissa tuloillallinen, ilta on vapaa vaikka iltakävelylle.

23.8. aamiaisen jälkeen ajamme Sortavalan satamaan, josta laiva vie meidät Valamoon, Valamossa vietämme oppaan johdolla päivän, kuuntelemme Munkkien kuoron konsertin sekä syömme lounaan paikallisessa skiitassa. Illan tullen palaamme Sortavalaan ja hotellille, syömme päivällisen ja teemme iltakiertoajelun kaupungissa.

24.8. aamiaisen jälkeen matkamme jatkuu ja ajamme Lahdenpohjan ja Kurkijoen kautta Käkisalmeen, jossa majoitumme Vapaa aika motelliin, majoitus mökeissä joissa 2-3 kpl 2hh.

Teemme kiertoajelun Käkisalmessa ja käymme myös Käkisalmen linnassa.

25.8. aamiaisen jälkeen jatkamme Kiviniemen kautta, ”jossa pidämme pienen tauon”,

Viipuriin, käymme Pellava kaupassa, kauppahallissa ja ajamme kiertoajelun, jonka jälkeen

on ruokailu Pyöreässä Tornissa, ajamme Vaalimaalle jossa rajan ylitys ja päästyämme

Suomen puolelle pidämme tauon Rajahovissa, ja jatkamme kotiin. Helsingissä arvioilta n. klo 21:00.

Vastuullinen matkanjärjestäjä: PS-Bussi / Inton Matkat Oy

Matkaterveisin, Kikka Ylismäki puh 0403340159 /työ, sähköposti: jhlyhdistys872@outlook.com

Hallinnon, tietotyön ja tukipalvelujen ammattilaiset JHL ry 872